دوره مدیریت اجرایی (MBA) صنایع دستی -بازاریابی

تعداد بازدید:۱۴۲
دوره مدیریت اجرایی (MBA) صنایع دستی -بازاریابی

معرفی دوره غیرحضوری مدیریت اجرایی صنایع دستی- بازاریابی

همانگونه‬ که‬ مستند‬ است‬ هسته‬ ‏ی اصلی اغلب صنایع پیشرفته و مدرن امروزی صنایع دستی بوده و در صورتی که تاریخچه‬ ‏ی صنایع گوناگون را در کشورمان و دیگر نقاط جهان بررسی کنیم، مشخص است که انواع منسوجات، فرآوردههای فلزی، محصولات سرامیکی و… که امروزه توسط کارخانه جات متعدد و با دستگاههای مدرن و در مقیاس وسیع تولید می‏گردد، در ادوار گذشته به وسیله ی دستگاههایی کاملاً ساده و ابتدایی و با دخالت کامل انسان و در واقع به صورت دستی تولید و عرضه می‏گردیده است. لذا توسعه و تکامل صنایع دستی می تواند زمینه ساز استقرار صنایع بومی و مستقل هر کشور باشد و تنها از این رهگذر است که به تدریج فرهنگ صنعتی مناسب در جامعه به وجود آمده و مسایل مربوط به تکنیک و تکنولوژی ساخت نیز مرتفع و نیروی انسانی متخصص برای اداره و مدیریت صنایع تربیت خواهد شد. لذا، صنایع دستی به عنوان یکی از ارکان خلاق و تاثیرگذار در اقتصاد خلاق و اقتصاد هنر می‏باشد. همچنین یکی از محورهای توسعه اقتصادی به حساب می‏آید و بصورت مشخص در توسعه جوامع محلی کارکرد ویژه و کاملاً منحصر به فردی را به خود اختصاص میدهد. حال با توجه به استعدادهای فرهنگی بالقوهای که انسانها در صنایع دستی به ارث گذاشته‬ ‏اند، تلاش در جهت رونق بخشیدن به تولید و فروش صنایع دستی اقوام در شهرها و روستاهای مختلف دو هدف عمده را محقق می‏کند: نخست، معرفی فرهنگ سرزمین مقصد به خریداران این محصوالت فرهنگی که عمدتاگردشگران داخلی و خارجی هستند. و دوم، درآمدزایی و توسعه اقتصادی جامعه محلی است. در نتیجه ارتباط گسترده صنایع دستی با توسعه جوامع در جهت درآمدزا، اشتغال آور، ارزآور، مروج هنر و سنت و… است که در تمامی بخشهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی بایدبه آن پرداخته شود.

از این رو، در راستای توسعه حرفه ای کسب و کارهای صنایع دستی و نیاز این حوزه به دانش تخصصی و کاربردی، دوره مدیریت اجرایی (MBA) صنایع دستی با گرایش بازاریابی برای ارتقا دانش تخصصی سرمایه گذاران و صاحبان این کسب و کارها با تمرکز بر بازاریابی داخلی و بین المللی در دپارتمان تخصصی کسب و کارهای گردشگری و هتلداری مرکز آموزش‏های کوتاه مدت کاربردی دانشگاه آزاد تهران غرب با همکاری ارزشمند معاونت صنایع دستی کل کشور برگزار می‏گردد.

این دوره بر اساس نیاز سنجی‏‬ های انجام شده خاص صاحبان کسب و کارهای صنایع دستی، طراحی و برنامه‏ریزی شده است. بطوریکه، تجربه مدیران شرکتهای مختلف کسب و کار نشان می‏‬ دهد که فارغ‏التحصیلان دوره‏های مدیریت اجرایی (MBA) جزو نیروهای کارآمد و موثر در جهت افزایش کارایی و توسعه موفقیت‏آمیز کسب و کارهای تخصصی می‏باشد. مدرک MBA از جمله معتبرترین مدارک آموزش عالی به شمار می‏رود، به طوریکه در بسیاری از سازمان‏های بزرگ و پیشروی جهان، کسب موفقیت در عرصه تجاری و تصدی پست های مدیریت عالی مستلزم گذراندن موفقیت‏آمیز این دوره‏‬ ها می‏باشد.

مخاطبان دوره

  • سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل صنایع دستی.
  • کارکنان سازمانهای فرهنگی و معاونت صنایع دستی کشور و استانها.
  • دانشجویان یا فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری.
  • دانشجویان یا فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد سایر رشته های مرتبط با صنایع دستی.
  • و…

 

شرایط لازم برای شرکت در دوره

  • داشتن حداقل مدرک کارشناسی مرتبط از دانشگاههای معتبر.
  • یا دیپلم با داشتن سابقه کار (ارائه کارت شناسایی صنعت‏گری از معاونت صنایع دستی)
  • کسب حداقل امتیاز در مصاحبه حضوری یا آنلاین برای تمامی شرکت کنندگان الزامی است.

ویژگی ها و مزایای دوره

  • یادگیری آسان قواعد کسب و کار بدلیل بهره مندی از دانش اساتید برتر دانشگاه و حوزه صنعت.
  • گسترش ارتباطات کاری و حرفه‌ای بین فعالان و مدیران کسب و کارهای صنایع دستی کشور.
  • کسب مهارت عملی همراه با دوره آموزشی با کیفیت.
  • امکان ترجمه رسمی مدرک پایان‌دوره و ارائه به دانشگاه‌های خارجی.

مشخصات دوره آموزش غیرحضوری

کل دوره به مدت ۳۰۰ ساعت با مجموع ۱۶ عنوان درسی پایه و تخصصی طرح ریزی شده است. آموزش بصورت غیر حضوری (مجازی) بر روی پلت فرم LMS اجرا می شود بطوریکه دانشجو در هر ساعت از روز امکان دستیابی به فایل کلاس‬ ‏های آموزشی برگزار شده، فایل پاورپوینت و کلیه متون تخصصی ارائه شده را دارا و به کررات تا پایان دوره می تواند مشاهده نماید. فضای آموزش آنلاین کاملاً پویا و تعاملی می باشد. در طول دوره، چندین مطالعه موردی واقعی در خصوص کسب و کارهای صنایع دستی موفق در بازارهای گردشگری مورد بررسی دقیق و تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. در نهایت بر اساس آموزش‏های ارائه شده شرکت کننده موفق به ارائه پروژه عملی کسب وکار خود در قالب طرح تجاری( BP ) می‬ ‏باشد.

ملزومات شرکت در دوره

دوره بصورت مجازی با پشتیبانی کامل در طول دوره برای تمامی متقاضیان بدون محدودیت جغرافیایی در سراسر ایران قابل بهره برداری است.

امکانات مورد نیاز برای شرکت در دوره شامل؛ اینترنت با سرعت مناسب به همراه کامپیوتر یا لب تاپ یا گوشی موبایل هوشمند می‏‬ باشد.

شهریه و شرایط پرداخت دوره

هزینه دوره جهت برگزاری بصورت مجازی برابر با ۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان می‏‬ باشد. شرایط پرداخت هزینه بصورت تقسیط برای شرکت کنندگان محترم در قالب سه قسط ۲.۵۰۰ هزار تومان فراهم است. حد نصاب تشکیل دوره ۲۵ نفر می‬ ‏باشد.

شماره حساب: ۰۲۱۶۸۹۰۷۰۶۰۰۹

شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۹۰۰۴

شناسه واریز: ۲۱۲۱۲۱۲۱۲۱۸۱

لطفاً توجه بفرمایید پرداخت همراه با شناسه واریز می باشد در غیر اینصورت بلااثر می باشد.

لینک ثبت نام دوره